Paycheck Calculator by State

Estimate take-home pay for hourly or salaried work using 2026 federal brackets and state taxes.

PAY STUB $
Take-home per paycheck
Gross per paycheck
Federal income tax
Social Security + Medicare
State tax & SDI/PFL
Take-home per year

Choose your state

StateState income taxNet on $50kNet on $75kNet on $100k
AlabamaYes$40,095$58,083$74,420
AlaskaNone$42,355$61,593$79,180
Arizona est.Yes$41,314$59,926$76,889
ArkansasYes$40,940$59,203$75,815
CaliforniaYes$40,665$57,843$72,825
ColoradoYes$40,863$59,001$75,488
ConnecticutYes$40,355$58,218$74,430
DelawareYes$40,257$57,984$73,921
FloridaNone$42,355$61,593$79,180
GeorgiaYes$40,383$58,323$74,613
HawaiiYes$39,821$57,048$72,720
IdahoYes$40,813$58,726$74,988
IllinoisYes$40,025$58,025$74,375
IndianaYes$40,910$59,410$76,260
IowaYes$41,107$59,394$76,032
KansasYes$40,365$58,207$74,400
KentuckyYes$40,723$59,085$75,798
LouisianaYes$41,241$59,729$76,566
Maine est.Yes$40,162$57,712$73,526
Maryland est.Yes$38,809$56,091$71,724
MassachusettsYes$39,845$57,718$73,940
MichiganYes$40,481$58,656$75,181
MinnesotaYes$40,258$57,686$73,463
MississippiYes$41,087$59,325$75,912
MissouriYes$40,942$59,005$75,417
MontanaYes$40,762$58,716$74,891
NebraskaYes$40,960$59,060$75,510
NevadaNone$42,355$61,593$79,180
New HampshireNone$42,355$61,593$79,180
New JerseyYes$40,930$58,682$74,580
New MexicoYes$41,171$59,233$75,611
New YorkYes$40,005$57,784$73,877
North CarolinaYes$40,869$59,109$75,699
North DakotaYes$42,355$61,389$78,489
OhioYes$41,756$60,306$77,199
OklahomaYes$40,651$58,763$75,226
OregonYes$38,460$55,335$70,560
PennsylvaniaYes$40,820$59,290$76,110
Rhode IslandYes$40,547$58,572$74,932
South Carolina est.Yes$40,512$58,250$74,337
South DakotaNone$42,355$61,593$79,180
TennesseeNone$42,355$61,593$79,180
TexasNone$42,355$61,593$79,180
UtahYes$40,658$58,445$74,680
VermontYes$41,114$59,103$75,040
VirginiaYes$40,294$58,094$74,244
WashingtonNone$41,661$60,552$77,793
West VirginiaYes$40,834$58,912$75,295
WisconsinYes$40,778$58,649$74,752
WyomingNone$42,355$61,593$79,180

All 50 states. Single filer, standard deduction, no pre-tax deductions. See the methodology.

Last updated October 10, 2026. How we calculate · Disclaimer